.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

رسانه های چین: ایران با قدرت از مرزهایش دفاع می کند

 

پکن- ایرنا- رسانه های چین ضمن بازتاب سقوط یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گزارش کردند که ایران با قدرت از مرزهایش دفاع می کند.

 

خبرگزاری شینهوا روز جمعه گزارش کرد از دیدگاه ایران اقدام به ساقط کردن این پهپاد که وارد حریم مرزی این کشور شده است پیام روشنی است مبنی بر اینکه تهران می تواند با قدرت از مرزهایش دفاع کند.

 

گزارش حاکی است که پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکا طبق مستندات ایران در استان هرمزگان و زمانی که وارد حریم هوایی ایران شده بود هدف قرار گرفته است.

 

همزمان روزنامه گلوبال تایمز ارگان حزب حاکم چین هم نوشته است ایران به این شکل اعلام کرده است که برای دفاع از حریم هوایی و مرزهای خود تعلل نخواهد کرد و هر تجاوزی را با اقتدار پاسخ خواهد داد.

 

این نشریه می افزاید که از زمانی که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در ماه می سال گذشته اعلام کرد از برجام خارج می شود، تنش ها میان آمریکا و ایران افزون شده است.

 

روزنامه ساوت چاینا هنگ کنگ هم نوشته است که آمریکا فقط به خروج از این توافق بین المللی بسنده نکرده بلکه فشار حداکثری را با تحریم ها بر اقتصاد ایران وارد کرده و همزمان نیروهای نظامی و تجهیزات به منطقه اعزام کرده است.

 

نشریه تاکید می کند کشورهای مختلف جهان از جمله چین، روسیه و اروپا ضمن نگرانی از فزاینده بودن تنش ها، خواستار اجتناب از هر درگیری نظامی شده اند.

 

رسانه های چین ضمن انعکاس گسترده خبر خاطر نشان کرده اند که تنش ها میان ایران و آمریکا باعث نگرانی جامعه بین المللی شده است و بسیاری کشورها به دنبال پادرمیانی برای حل مساله و کاستن از اختلافات هستند.

 

پیش از این مقام های ارشد چین از جمله "وانگ یی" وزیر خارجه چین از آمریکا خواسته بودند که بجای اعزام نیرو به منطقه و تشدید بی ثباتی در خاورمیانه، راهبرد خویشتنداری پیشه کرده و برای تثبیت اوضاع و حراست از صلح و امنیت خاورمیانه گام بردارد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 31 خرداد 1398
.

 

مشخصات و تصاویر پهپاد جاسوسی آمریکا که سپاه سرنگون کرد

پهپاد جاسوسی آمریکا که توسط سپاه سرنگون شد دور بردترین پهپاد عملیاتی جهان و بدون سرنشین است و با دو بال بلند بدون پس‌گرایی شبیه به بال یک گلایدر، که برای سوار شدن روی هوا و کاهش مصرف سوخت در ارتفاع بالا کاربرد بسیار دارد.

 

به گزارش خبرآنلاین،  در نخستین ساعات بامداد امروز(پنجشنبه 30 خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک "امریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی  کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

 

 

 

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در سواحل هرمزگان توسط سپاه پاسداران

 

تصاویری که می‌بینید مربوط به پهپاد غول پیکر جاسوسی (گلوبال هاوک) ۲۲۲ میلیون دلاری آمریکایی است که امروز در آسمان هرمزگان، توسط سامانه دفاع هوایی سپاه پاسداران سرنگون شد.

 

گلوبال هاوک (ار کیو-۴) دور بردترین پهپاد عملیاتی جهان است. هواپیمای بدون سرنشینی است با دو بال بلند بدون پس‌گرایی شبیه به بال یک گلایدر، که برای سوار شدن روی هوا و کاهش مصرف سوخت در ارتفاع بالا کاربرد بسیار دارد.

 

این هواپیما دارای مخازن سوخت داخلی در درون بال و بدنه است، بدنه هواپیما آلومینیومی است.این هواپیما توان حمل یک محموله ۹۰۰ کیلوگرمی حاوی سنسورهای شناسایی را دارد.

 

این مدل می‌تواند تا ارتفاع ۶۵ هزارپایی پرواز کند و ۴ خدمه آنرا کنترل می کنند.

 

برد عملیاتی این پهپاد حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ ناتیکال مایل( بیش از ۲۲ هزار کیلومتر) است و قادر به اجرای ماموریت در تمام شرایط آب و هوایی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: , , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 31 خرداد 1398
.

 

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا تحسین محافل سیاسی جهان را برانگیخت

 

تهران – ایرنا – شکار و سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا محافل رسانه‌ای و تحلیلگران و مقامات کشورهای مختلف را حیرت‌زده کرده و باعث اذعان آنها به قدرت و توانمندی‌های بی‌نظیر ایران در نگهبانی از آسمان کشور شد.

 

بامداد پنجشنبه ۳۰ خرداد، یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند یکپارچه هوایی کشورمان قرار گرفت و سرنگون شد.
انتشار این خبر به سرعت در صدر خبرهای جهان قرار گرفت و دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را نیز در شوک فرو برد چرا که آنها باور نمی‌کردند پهپاد بلندپرواز و گرانقیمت آنها توسط ایران سرنگون شود و بخشی از بقایای آن به دست ایران بیافتد.
محمدجواد ظریف وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه در توئیتی نوشت: یک پهپاد آمریکایی ساعت ۱۴ دقیقه بامداد در وضعیت پنهانکاری از امارات متحده عربی به پرواز درآمد و حریم هوایی ایران را نقض کرد. این پهپاد ساعت چهار و پنج دقیقه بامداد در مختصات (۲۵.۵۹.۴۳ شمالی) و (۵۷.۰۲.۲۵ شرقی) در نزدیک کوه مبارک هدف قرار گرفت.
وزیر خارجه ایران افزود: ما قسمت‌هایی از پهپاد نظامی آمریکا را در آب‌هایی سرزمینی خود، جایی که این پهپاد ساقط شد، از آب خارج کردیم.
«کارل بیلت» نخست وزیر اسبق و وزیر خارجه اسبق سوئد در توئیتی به این توانمندی ایران واکنش نشان داد و نوشت: کار جالبی از ایران در رابطه با گلوبال هاوک. اگر درست باشد، این یعنی آنکه این پهپاد از امارات متحده عربی پرواز کرده و در مسیر برگشت در سواحل ایران سرنگون شد.
دولت ترامپ بر این باور بود که با تبلیغات رسانه‌ای، گسیل شماری از نیروها به خاورمیانه و پیگیری سیاست «فشار حداکثری» ایران را به پای میز مذاکره بکشاند. اما نتیجه نه تنها تضعیف ایران نبود بلکه باعث شد ایران بخش دیگری از توانایی حیرت‌آور خود را نشان دهد.
ولی نصر استاد دانشگاه جان هاپکینز آمریکا در توصیف این وضعیت نوشت: ایران نشان داده است که تصورات ترامپ در مورد فشار حداکثری اشتباه است. ترامپ باید فکر کند که آنها اشتباه کرده‌اند، در غیر این صورت او مجبور است بپذیرد که دستاورد بزرگ او تسلیم ایران نیست بلکه قرار دادن آمریکا در مسیر جنگ است.
«بن رودز» مشاور باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا و از معماران برجام در پی بروز این توانایی به شبکه فاکس نیوز رفت و از تریبون رسانه‌ای که بی‌وقفه از ترامپ حمایت می‌کند، گفت: این همان چیزی که وقتی ترامپ از توافق هسته‌ای خارج شد، همه ما می‌گفتیم اتفاق می‌افتد. او با صراحت اعلام کرد: این دولت اعتبار خود را از دست داده است.
در آمریکایی لاتین جایی که حیاط خلوت ایالات متحده به شمار می‌آید و کشورها و ملت‌های مختلف بی‌مهری‌ها و ستم‌های زیادی از آمریکا دیده‌اند رسانه‌ها به تمجید از اقدام ایران پرداختند. شبکه تله‌سور در صفحه توئیتر خود به زبان انگلیسی نوشت: ایران به جایی ضربه زد که پرزیدنت ترامپ درد را آنجا بیشتر احساس می‌کند… یعنی غرورش را. این شبکه با انتشار ویدئویی از پهپاد آمریکایی افزود: ایران آمریکا را سرجایش می‌نشاند.
از سوی دیگر، «فردریک پلتگن» خبرنگار سی. ان. ان در ایران در تحلیل کوتاهی در تارنمای این شبکه نوشت: ایرانی‌ها می‌خواهند این پیام روشن را به آمریکا بفرستند که قادر هستند حتی تجهیزات پیشرفته آمریکایی را بزنند و اگر احساس تهدید کنند تعلل نخواهند کرد.
در این میان «الیجاه جی مانیه» روزنامه‌نگار الرای سوال مهمی را مطرح کرده است. او در توئیتی نوشت: چگونه است که موشک‌های ساخت داخل ایران با ارزشی معادل دو هزار و پانصد دلار پهپاد پیچیده گلوبال هاوک آر کیو ۴ سی نیروی دریایی آمریکا را که حدود ۱۲۳ میلیون دلار قیمت دارد رهگیری و سرنگون کردند؟
وی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای ایجاد ناامنی در منطقه و اشاعه ایران‌هراسی و فروش سلاح به اعراب از این طریق افزود: احساس من این است که رئیس جمهوری آمریکا به ملک سلمان سعودی زنگ می‌زند و از او می‌خواهد پول پهپاد ساقط شده را بدهد.
در داخل آمریکا نیز هر چند شماری از جمهوریخواهان به دلیل وابستگی حزب مجبور شده‌اند از مواضع ترامپ حمایت کنند اما دموکرات‌ها شدیدترین انتقادات را متوجه رئیس جمهوری کرده‌اند زیرا وی را عامل تنش و ناامنی می‌دانند.
«جکی اسپایر» عضو دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به سی. ان. ان ترامپ را مقصر تنش‌های اخیر معرفی کرد و گفت که علت این مساله خروج واشنگتن از برجام است. او افزود که اقدامات دولت ترامپ «تحریک‌آمیز» است.
دولت ترامپ رهبران جمهوریخواه و دموکرات کنگره را به کاخ سفید دعوت کرد تا آنها را با خود همراه کند. اما دموکرات‌ها بر پرهیز از افزایش تنش‌ها تاکید کردند. «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از پایان این جلسه گفت: باید هر چه در توان داریم برای کاهش تنش با ایران به کار بگیریم.
«برنی سندرز» سناتور مستقل ایالت ورمونت که از جانب حزب دموکرات به رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پا گذاشته است، در توئیتی تاکید کرد: ما باید برای حل این بحران با ایران از طریق دیپلماتیک کار کنیم، نه اینکه وارد جنگ شویم.
«جو بایدن» معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا هم که برای رقابت با ترامپ به میدان انتخابات آمده است از سیاست‌های رئیس جمهوری فعلی کشورش در قبال ایران انتقاد کرد و آن را «یک فاجعه خودساخته» خواند.
ترامپ که هوس ماندن در قدرت را دارد اینک با در وضعیت دشواری قرار گرفته است. او با وعده کاهش حضور آمریکا در جنگ‌ها به قدرت رسید و طی حدود دو سال و نیم گذشته سعی کرده است نشان دهد که به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی آمریکاست. اما او با تحریم نفتی ایران و ونزوئلا و ایجاد جنگ‌ها و تنش‌های تجاری با متحدان و رقبا اوضاع پرهرج و مرجی ایجاد کرده است. در این میان رویکرد وی در قبال ایران زیان زیادی به آمریکا و اعتبار خودش وارد کرده است.
«باربارا اسلاوین» مدیر بخش «آینده ابتکار ایران» در شورای آتلانتیک به شبکه سی. ان. ان گفت: مسئولیت نهایی با ترامپ است. او فردی است که از توافق هسته‌ای خارج شد و تحریم‌های نفتی علیه ایران وضع کرد.



:: موضوعات مرتبط: , , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 31 خرداد 1398
.
ست رنگ لباس ، رنگ های گرم
ست کردن رنگ لباس به روش اصولی موضوع پیچیده ای است که شاید کمتر کسی آن را بلد باشد، ما به شما میگوییم هر رنگ لباس را با چی ست کنید.

آموزش ست کردن رنگ لباس ها

ست کردن رنگ لباس برای بسیاری از افراد سخت است و نمیدانند هر رنگ لباس را باید با چه رنگی ست کنند به همین دلیل سعی میکنند همیشه رنگ های تیره و خنثی برای لباس هایشان انتخاب کنند . اگر دوست دارید بدانید هر رنگ با چه رنگ هایی قابل ست شدن است این بخش از دنیای مد دنیای امروز را از دست ندهید زیرا با ست کردن درست رنگ لباس هایتان خوشتیپ تر خواهید شد.ست رنگ لباس

ست رنگ لباس

ست رنگ لباس

تکنیک های ست کردن رنگ لباس

اولین نکته ای که باید بدانید این است که رنگ هایی همچون سفید، مشکی و طوسی با اکثر رنگ های دیگر قابل ست شدن هستند و میتوانید آن ها را با هر رنگی که دوست دارید ست کنید.

رنگ ها تاثیرات شگفت انگیزی روی روحیه ما دارند مثلا بد نیست که بدانید تماشای رنگ های گرم همچون خردلی و قهوه ای باعث ترشح هورمون دوپامین میشود و در نهایت با روحیه و بانشاط خواهید شد همچنین تماشای رنگ های سرد همچون آبی باعث ترح هورمون اکسی توسین میشود و در نهایت به آرامش خواهید رسید.

ست کردن رنگ لباس

ست کردن اصولی رنگ لباس

لباس قرمز با چه رنگی ست میشود؟

لباس قرمز را میتوانید با رنگ های زرد، آبی، سفید و مشکی ست کنید اما پیشنهاد نمناک به شما همان ترکیب دوست داشتنی قرمز و مشکی است.

لباس نارنجی با چه رنگی ست میشود؟

لباس نارنجی را باید با رنگ های بنفش، ارغوانی، مشکی ست کنید تا به استایل ایده آل تان برسید.

ست کردن لباس نارنجی

روش ست کردن لباس نارنجی 

لباس سبز با چه رنگی ست میشود؟

لباس سبز قابل ست شدن با رنگ هایی همچون زرد، طوسی، مشکی و خردلی است کنید اما بهترین ترکیب سبز و لیمویی است.

لباس بنفش با چه رنگی ست میشود؟

لباس بنفش قابل ست شدن با رنگ های صورتی، یاسی، طوسی، طلایی و زرد است .

ست کردن لباس بنفش

ایده ست کردن لباس بنفش

لباس آبی با چه رنگی ست میشود؟

لباس آب کمرنگ را با رنگ های زرشکی، بادمجانی و سفید ست کنید. لباس آبی پررنگ را میتوانید با رنگ های زرد، قرمز، مشکی و طوسی هماهنگ کنید.

لباس زرد با چه رنگی ست میشود؟

لباس هایی که زرد رنگ هستند را باید با رنگ ها سرمه ای، بنفش، قرمز و مشکی هماهنگ کنید.

ست لباس زرد

نحوه ست کردن لباس زرد



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 31 خرداد 1398
.
دسته گل تولد ، دسته گل هدیه
دسته گل یکی از بهترین هدیه ها برای تولد همسر است که مدل های لاکچری و رمانتیک آن ها را با زیباترین تزیینات در ادامه مشاهده میکنید.

دسته گل هی شیک برای تولد همسر

همه خانم ها عاشق گل هستند طوری که نمیتوان خانمی را پیدا کرد که گل ها را دوست نداشته باشد پس قطعا یکی از بهترین هدیه هایی که میتوان به خانم ها داد دسته گل است. اگر برای تولد همسرتان دنبال دسته گل های لاکچری و رمانتیک هستید این بخش از نمناک را از دست ندهید.دسته گل تولد

دسته گل تولد

دسته گل هایی که در ادامه مشاهده میکنید قطعا هر خانمی را خوشحال و غافلگیر میکنند زیرا زیباترین گل ها با شیکترین تزیینات تبدیل به دسته گل شده اند.

دسته گل تولد

دسته گل عاشقانه برای تولد همسر

گل های قرمز، صورتی، بنفش بهترین انتخاب برای هدیه دادن به خانم ها هستند زیرا اکثر خانم ها به این رنگ گل ها علاقه دارند.

دسته گل هدیه

دسته گل هدیه برای همسر

دسته گل رمانتیک

دسته گل رمانتیک با تزیینات شیک

دسته گل تولد همسر

دسته گل شیک تولد همسر 

دسته گل سالگرد ازدواج

 دسته گل مناسب سالگرد ازدواج

باکس گل لاکچری

دسته گل لاکچری و شیک

دسته گل برای خانم ها

زیباترین دسته گل ها برای تولد

دسته گل بنفش

دسته گل بنفش برای تولد همسر

دسته گل خواستگاری

دسته گل زیبا و خوشرنگ

دسته گل لاله

دسته گل لاله برای تولد



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 2273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : جمعه 31 خرداد 1398
.
شرکت اتومبیل سازی فرانسوی پژو، اخیرا از نسل جدید پژو 2008 که در سال 2020 در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد، با ویژگی های منحصر بفردی رونمایی کرد!

 پژو 2008 نسل جدید رونمایی شد!

شرکت اتومبیل سازی فرانسوی پژو، یکی از بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی و عرضه کننده به سرتاسر جهان می باشد که برای اولین بار در سال 1810 میلادی توسط خانواده پژو تاسیس شد و بعدها شروع به ساخت اتومبیل های منحصر بفرد خود نمود که بی شک این شرکت روند و فرآیند افزایشی و چشمگیری را در طول این سال ها در پی گرفته اند چرا که تجربه و محصولات این شرکت گویای آن هستند!

از این رو این شرکت بزرگ و شناخته شده اتومبیل سازی فرانسوی، با کشور عزیزمان ایران نیز همکاری های گوناگونی انجام داده است و امروزه شاهد مونتاژ چندین نسل از اتومبیل های این شرکت در ایران هستیم که دارای طرفداران بیش از حد خود می باشد. اما در میان تمام اتومبیل های پر طرفدار این شرکت می توان نسبت به سلایق و علایق مختلف، اتومبیل های گوناگونی را معرفی و بررسی نمود.

با این حال طراحی و سبک و سیاق پژو تنها متعلق به خود می باشد که این دلیل بر منحصر بفرد بودن اتومبیل های این شرکت اتومبیل سازی فرانسوی است و در میان اتومبیل های نسل جدید آن می توان به پژو 2008 اشاره نمود که بی شک یکی از محبوب ترین اتومبیل های در حال حاضر این شرکت است که در سرتاسر جهان عرضه شده است.

به همین دلیل اخیرا شرکت پژو از نسل جدید پژو 2008 که در سال 2020 میلادی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، رونمایی کرد که توانست با استقبال فراوانی توسط علاقمندان و طرفداران این شرکت روبرو شود. از مهم ترین ویژگی های این اتومبیل می توان به ابعاد بزرگتر آن نسبت به نسل قدیم خود اشاره نمود که جلوه SUV را به خود گرفته است!

همچنین طراحی قسمت جلویی این اتومبیل نسبت به عقب آن بیشتر زمان گذاشته شده است و تغییرات کلی را شاهد هستیم که در آن جلوه کلی اتومبیل تغییر یافته است که از قرار معلوم گویا این اتومبیل در دو نسخه بنزینی و الکتریکی عرضه خواهد شد که این نشانه ای از پیشرفت چشمگیر شرکت پژو می باشد که قطعا می تواند بسیار جالب و تحسین برانگیز باشد.

لازم به ذکر است که قیمت نسل قدیمی پژو 2008 که امروزه در بازارهای جهانی موجود می باشد، از چیزی نزدیک به 18 هزار پوند آغاز می شود و اما برای این نسل جدید هنوز قیمت دقیقی مشخص نشده است و اما پیش بینی می شود که چیزی نزدیک به 20 الی 21 هزار پوند ارزش داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 30 خرداد 1398
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی